Mr makinesinde altıma ettim. ~ Deepweb,2018,illuminati,korku,hikaye,cin,hack,credit,card,uzaylı,aog


İnci Sözlük yazarı ve AOG Üyesi |Tugay Sr.| Bilginin arasında jupitere kadar koşanların arasına hoş geldin.Artık başımdan geçen ibretlik/komik anıları Başıma geldi menüsünden okuyabilirsin.

Mr makinesinde altıma ettim.

Arkadaşlarla yaptığımız Halisaha maçından sonra kafeye oturup birşeyler içtik.o gün belime vuran bel ağrısı beni mahvediyor acıya artık dayanamıyordum. çıktım eve doğru yürüyorum o ağrı ile bacağımi zor hareket ettiriyorum ama.eve geldim ilk işim yatağa uzanmak oldu. yattım ama kalkamadim resmen felç gibiyim. babama söyledim hastaneye gidelim. tamam dedi çıktık yola. hastaneye ilk başta acilden girdik ve oradaki görevli büyük ihtimalle bel fıtığı dedi. numaramizi alıp mr a gitmemizi söyledi. sıra bana geldi çattı.
korkuyorum etraftan çok duyduydum korkutucu bir makine şeydir meydir. kulağa kötü geliyordu. içeri girdim zaten o radyasyon işaretini gördüğümde korku başlıyordu. kiyafetleri çıkardım muşamba gibi birşey verdiler üstüme. altımda don. iceridekinlerde kadın çalışanlar. neyse iceri girdim makineye oturdum ve beni içeri doğru ittirdi. kıpırdamami söyledi. asıl sıçma sorunu evden geliyordu. tuvaletim vardı ama belden eğilemiyordum.tak zirvede ama ucunda tutuyorum.tak duvarı aştı aşacak. seslerin bir anda başlamasıyla altıma sıçtım. kıpırdama dediklerinden birşey de yapamıyorum. takun içinde 6 dakka boyunca bekledim. nası olsa sıçmışım ucuna biraz daha ekledim rahatlayayim diye. baksır takla doldu taştı. beni çıkardıklarını kokuyu aldı gorevliler ama ses etmediler.gaz çıkardım sorun olmaz dedim geçtim. taklu kilodu da muşamba ya sarıp çöp kovasina sıkıştırdım.o kokuya dayanan yoktur zaten. cesed yemiş gibiydim. benden sonra girene allah kurtarsın diyip çıkışımı yaptım.
Önceki
Sonraki »

DönüştürDönüştür İfadeİfade