İçine Cin kaçan genç ~ Deepweb,2018,illuminati,korku,hikaye,cin,hack,credit,card,uzaylı,aog


İnci Sözlük yazarı ve AOG Üyesi |Tugay Sr.| Bilginin arasında jupitere kadar koşanların arasına hoş geldin.Artık başımdan geçen ibretlik/komik anıları Başıma geldi menüsünden okuyabilirsin.

İçine Cin kaçan genç

Selamun aleyküm beyler dün gece arkadaşlarla oturuyorduk bayıltma şakası yapalım dedik, neyse 1-2 kere yaptık 15-20 saniyeline bayıldılar (ben yapmadım)
Muhammet adlı arkadaşım " bana bi kere daha yapın kafası çok güzel oluyor amk " dedi bizde tamam amk sen bilirsin dedik yapmaya başladık (bundan öncekilerininde videoları var) muhammeti gürkan adlı arkadaşım bayılttı ve 10 dakika muhammet öyle kaldı dışarı çıkardık videoyu arkadaş yanlışlıkla kesmiş, dışarda dua falan okuduk muhammet bir kere kelime i şehadet getirdi sonra benim kollarımdayken acayip bir şekilde titredi daha sonra kendine gelmeye başlayınca hala titriyordu
ağlıyordu noldu falan dedik daha çok ağlamaya başladı 1 saat konuşmadı olayları anlatmaya başlayıncada resmen altımıza sıçtık amk ,zaten iş yeri ıssız bir yerde yani köşede bir yerde ormanlık gibi bir yer, karayılan dizisi vardı önceden onun bulunduğu yerdeydi işyeri neyse orada zaten önceden garip olaylar oluyordu
linkte vereceğim yorumları okursunuz, kapının ezana yakın kendi kendine açılması , göz göre göre pencerenin kilitlenmesi, çuvalların durduk yere yere düşmesi, mutfaktan gelen çatırtılar dışarı çıkınca çıkan çatal sesleri falan filan işte bunları linkte yorumda anlattım.

Arkadaşın anlatımını videoya alacam  onun ağzından dinlersiniz
ben birde yazıyım

"Bana bayıltma şeyini yaptığınızda kulağıma çınlama sesi geldi ve yere düştüm hiçbirşey duymuyordum. yavaş yavaş ayağı kalktım size baktım siz donmuştunuz ve karşıma baktığımda bizden farklı 2 kişi vardı birisi mutfakta birisi ise çaprazımızda (çuval bölümü) tam göremedim o sıra direk arkamı dönüp kaçmak istedim sizi kaldırmaya çalıştım fakat çok ama çok ağırdınız gördüklerim sadece takım elbiseli 2 adamdı kafaları siyahtı göremiyordum ellerini göremiyordum sadece gözümde  bi an öyle gördüm ve bana doğru dönmüş bize bakıyorlardı doğrusu, sizi kaldıramadığım için bırakıp kaçtım dışarı doğru ve arabaya çarptım (iş yeri arabası bi transit gibi birşey yük almak için) ve dengemi kaybettim ağlaya ağlaya koşuyorum ilk başta şaka sandım size bakıyordum fakat siz hiç kımıldamıyordunuz bile, koşa koşa eve gittim çelik kapıyı kırdım ve içeri girdim sağ elimde bi ışık vardı sanki elimin içinde parlıyordu anneme babama ve kardeşime baktım ama yüzünü göremedim yatıyorlardı elime direk ayetel kursiyi aldım ve bilmediğim arapçayı ve ayetel kursiyi okumaya başladım secdeye yattım ve gerisini hatırlamıyorum sadece secdede olduğumu hatırlıyorum. " arkadaşım normalde namaz falan kılmaz, hatta arada bi cumaya gider daha doğrusu kaçırırız sürekli iş yüzünden, biz gececi çalışıyoruz, böyle cinlere falan acayip merakımız var sürekli merak ederdik yani ben fazla takmıyordum ama yani ne  biliyim allah affetsin inanasım bile gelmiyordu. arkadaşım şuanda gayet iyi olayı anlat diyince gözleri doluyor, Allah Türkü korusun iyi aoglar



Önceki
Sonraki »

DönüştürDönüştür İfadeİfade