Düğünde yaptığım olay ~ Deepweb,2018,illuminati,korku,hikaye,cin,hack,credit,card,uzaylı,aog


İnci Sözlük yazarı ve AOG Üyesi |Tugay Sr.| Bilginin arasında jupitere kadar koşanların arasına hoş geldin.Artık başımdan geçen ibretlik/komik anıları Başıma geldi menüsünden okuyabilirsin.

Düğünde yaptığım olay



Balıkesirden sivasa 18 saatlik yolculukla geldim. Memleketime gelmemin sebebi düğün vardı akrabaların. Ben de yıllar önce küçüğüm diye bana bir sürü görev verdiler. en ağır görev pilav için pirinç almaktı. Dünya kadar misafir gelecek kilolarca pirinç aldırdı huur kadınlar. Bir de marketten aldırtmatıp özel pirinç mi ne varmış ta
köyden şehre kadar saatlerce yürüyüp geldim. Ayaklarım gibilmişti yaz sıcağında. Yoldan da kimse geçmiyor dıbına koyim. Arabalı adamlar var ben gönderdiler spor olsun diye. Giberim sporu aq. Neyse bunun gibi birçok işte çalıştım. Sanki o kadar yolu bunun için geldim dıbına koyim. Düğün günü geldi işte sivası bilenler bilir. hemen halaya falan başlandı. Baktım tüm kuzenler gidip yemek alacak. Önümde 13 tane kuzenim ben de sıraya girdim yemek için. O sırada kuzenlerimle konuştum güzel bir ortamdı. Hepsi alıp gitti. Pilay üstünde et ohh yağlı yağlı enfesti. Sıra bana gelince huur kadın baktı kazana yüzünü ekşitip bana "bu kadar misafire anca yeter dedi. Sana veremeyecem valla" dedi. Ordaki müzikle beyin hücrelerim halay çekmeye başladı. Türkçü ruhumla Sultan Mehmet gibi bu düğünü fethetmenin yolunu aradım. Bu kadar emeğib karşılığı bu olamaz aq. Ben bunun için mi memlekete gittim. Açık hava düğündü zaten. Arkalara doğru ilerlerim. Elime küçük çapta taş çakıl bir de inşaat kumu gibi küçük kumlar varya koydum. Şansıma iki üç tane de çivi çıktı QWEQEQEW. Aklıma gelen piçliği yapmalıydım. Bu topladıklarımı o bana verilmeyen pilavın içine atacaktım. Üst tabakayı biraz kenara çekip kazanın ortasına taşları bıraktım. Pilavın içinde kavrulmuş arpa şehriye vardı. Taşları belli etmiyordu. Mis gibi etin içine de biraz daha büyük taşlar açtım. Et kahverengi ya belli olmuyordu çok. Sonra bitirici hamle için cebimdeki minik çakıyla biraz saçımı kestim Belli olamayacak kadar. Saçımı tuz döker gibi pilavın üstüne döktüm. Sonra da etin. Bir taraftan da gelen giden var mı diye etrafı kolluyom yoksa sıçarız. Ve mişyın kompleyt. Boktan pilav ikrama hazır. Kenara çekilip olacakları izlemeye başladım. Pilavdan bir kaşık alan ya küfrediyor ya çimenliğe kusuyor ya da kalkıp gidiyordu. Teyzemler ne olduğunu anlamasa da ben içimden piççe gülüyordum içimden hxjdkufncjff. Etli pilav sonrasında neredeyse tüm misafirlerin kalkmasına sebep olmştu. Akrabaların da rengi kaçmıştı. Onlar pilavı kim böyle yaptı diye düşüne dursun ben anamla ertesi gün sivastan uzaklaştım. Bu da böyle bir anımdır
En eski

DönüştürDönüştür İfadeİfade