İlk defa bukadar çok ağladım ~ Deepweb,2018,illuminati,korku,hikaye,cin,hack,credit,card,uzaylı,aog


İnci Sözlük yazarı ve AOG Üyesi |Tugay Sr.| Bilginin arasında jupitere kadar koşanların arasına hoş geldin.Artık başımdan geçen ibretlik/komik anıları Başıma geldi menüsünden okuyabilirsin.

İlk defa bukadar çok ağladım

8. sınıftaydım, sınıftan bi kiz arkadasimin yeğeni yeni okula başlamış bana "onu gormeye gidelim ağlar simdi  yeni başladi ya" dedi bende tamam kanka falan diyip 3 kat alta 1. siniflarin katina doğru yola koyulduk indik merdivenlerden tenefusdu sinifina girdik  arkadasim yeğeninin yanina gitti
bende aptal aptal saga sola bakiyorum   herkez girgir samata cocuklar  sanki parkta gibi kosuyolar guluyolar falan  birsey dikkatimi cekmisti en önde solda  bir cocuk oturmus seker mi seker bi erkek cocugu   onunde defteri acik sekilde duruyor  ama ağliyor hungur hungur  defter goz yaslari ile islanmis falan. içim acidi birden, yanina gittim  olum niye agliyosun falan diyerek goz yaslarini sildim  hic cevap vermedi  bidaha sordum yine cevap vermedi yuzume bile bakmiyodu  tam cocukla ilgilenirken aglama falan derken cirtlak sesli cadi gibi bir kiz kosarken bana carpti pardon abi falan dedi bende durdurdum dedim bu cocuk niye agliyo? gulerek abi o engelli bosver susmaz o dedi aldirmadim inanmak istemedim baska bir cocuga sordum  oda engelli dedi gozlerim dolmaya basladi  içim parçalanmaya baslarken  arkadasim yeğenini getirdi dondum ve bak sana soru sorcam dogruyu soyle dedim tamam abi dedi ve sordum bu cocuk neden bukadar cok ağliyo? ve soyle cevap verdi "abi  siniftaki herkes engelli ozurlu diyip oynamiyolar oda her tenefus  boyle oyun oynayan kosan cocuklar gordugu icin agliyo aralarina almiyolar diye. Dünyam yikildi amk dondum cocuga baktim  hala agliyor gozleri sulu goz yaslari yanaklarindan assa defterine damliyor tutamadim kendimi amk dayanamadim agladim sarildim cocuga bi kaç cocuk yanindakina aaaa abi agliyo falan dedi  sildim ufakligin goz yaslarini dedim aglama falan hic arkama bakmadan  ciktim gittim siniftan  ogun okuldan cikana kadar ne ders dinledim nede bisey  eve gittim aklimdan cikmiyor ama, gece yine agladim amk bi insanin dislanmasi bide tam cocukluk zamaninda zoruma gidiyordu. okulun her tenefusunde onun yanina gider bir cocuk gibi oynardim  zaman gectikce daha da alisti bana  artik sinifina giderken kapida merakli gozlerle beni aradigini fark ettim  beni gordugunde kosa kosa gelirdi   oynardik  eglenirdik  cocukla cocuk oldum sirf yalniz olmasin diye arkadaslarim surekli salakmisin olum gel cilli oynayalim simit oynayalim derdi bense giderdim  bizim ufaklikla oyun oynardim milletin diline sakiz oldum olgunlasmamis cocuk kalmis falan dediler aldiris etmezdim çunku hayatta hicbirsey o cocugun aglamasi dislanmasi engelinden ozurunden dolayi sevilmemesi kadar kotu degildi. Kalın Sağlıcakla..
Önceki
Sonraki »

DönüştürDönüştür İfadeİfade