Ben bir inşaat ustasının oğluyum.. ~ Deepweb,2018,illuminati,korku,hikaye,cin,hack,credit,card,uzaylı,aog


İnci Sözlük yazarı ve AOG Üyesi |Tugay Sr.| Bilginin arasında jupitere kadar koşanların arasına hoş geldin.Artık başımdan geçen ibretlik/komik anıları Başıma geldi menüsünden okuyabilirsin.

Ben bir inşaat ustasının oğluyum..

Merhaba kardeşlerim, gibimsonik hayatımdan bazı alıntıları, size yine anlatacağım..

Sene 1990 Aylardan ekim beyler sisli ve serin bir gecede ben gözlerimi açmışım,Bu gibimsonik olan dünyaya, Babam şehir dışında inşaatta çalıştığı için, doğduğum günde yanımda yokmuş.


"Aslında hiç de olmadı olamadı, çünkü geçindirmesi gereken bir ailesi vardı"..

inşaat ustasıydı sonuçta, müteahhit değildi, aldığı yevmiye çok azdı.. Günler birbirini kovalayı dursun, ve ben doğalı 5 ay olmuştu, ama hala babam ortada yoktu..
7 aylık olduğum da babam gelmiş, bu tipini gibtiğim mi benim oğlum demişti.."Amcalarımın anlattıkları bu beyler"

Çok zengin değildik beyler, şehir de felan da oturmuyorduk, bildiğiniz züt kadar bir kasaba bile değil köyde oturuyorduk o zamanlar, babamın beni sevmediği o zamanlardan belli olan bir şeydi, adam bir türlü bana ısınamıyordu, sevemiyordu.. tipsizde değildim amk,

"Çoğu ablalar pipime bakar bazıları öper, yanımda üstlerini değiştirirler, bazen de memelerini gösterirlerdi" Çirkin olsam yapmazlardı bunu biliyorum...

Günler ayları aylar yılları kovalaya dursun, ben dedem ile bağ bahçe işlerin de, toprakla oynaya duruyum. Ve ortalama 5 yaşına gelmiştim beyler, beni döven bir babam vardı, 5 yaşındaki çocuk dövülürmüydü ? bir çikolata istediği için ağladığı için...

Zaman beni sevmeyen bir babamla geçmişti, ve sevgiye hasret kalan bir çocuk olarak ilk okula başlamıştım, Okulun ilk günü herkes babası ile gelmişti sanki, hep gözüme onlar çarpıyordu, annesi ile gelen sadece bendim sanki, Annem canım annem, o benim sığındığım bir limanım..



Nevzat hoca ile tanismamiz oldu ilk baş, bir baba şevkat i ile ilgileniyordu benimle, sanki ayrı bir ilgileniyordu benimle beyler, özellikle bana soruyordu sanki anladın mi diye ?
1 sene iyi kötü anılarımla geçmişti, karnem pek de iyi sayılmazdi amk, bir tek Nevzat hocanın dersi pekiydi, diğer huur çocukları onun kadar iyi değildi, benim gözüm de.. sürekli dövuyorlardi beni, diğer arkadaşlarım i dövdükleri zaman hemen babaları geliyordu, ve bir daha o öğrenci dayak yemiyor du , ama benim babam hiç gelmediği için hep beni dovuyorlardi.

Beyler babam karneye baktı, getirdiğin karneyi gibiyim pic dedi ve bana bir aduket çekti, resmen babamın 5 parmağı yüzümde belirmisti, Ve ben koşarak annemin şevkat dolu kucağına bıraktım..

beyler babam benim adam olmayacağımı, görür görmez anladı ki, sen adam olmazsın bin, yarın hazırlan senide zütürecem inşaata dedi..Ne inşaatı amk ? oda nereden çıktı ?
"Beyler daha 7 yaşındayım anlıyormusunuz" ?

Evet ana şevkatin den 350 km uzakta olan bir şehire gelmiştik, ilk defa bu kadar yüksek binalar görüyor, ilk defa bu kadar büyük bir şehir ve, bu kadar kalabalık insanlar görüyordum..
el ele tutuşan babalar çocuklar anneler, beyler o an gözümden iki damla yaş geldi, ağlayamıyorum bile, çünkü gözyaşlarımı silecek annem yoktu yanımda..

çocuklar babalarının ellerini tutuyordu, ben ise elimde annemin bana koyduğu elbiseler vardı, babam 4-5 adım önden gidiyor arada bir bana hadi hızlı yürü bin diyordu, sanki benim babam değildi amk..
Hikayemi gibmeyin bir dinleyin binler..

evet beyler inşaat a varmıştık, artık ne çocuk kalmıştı nede anneler kalmıştı, hep saçı sakalı bir birine karışmış adamlar vardı.
beyler ilk gece öyle böyle değil gözyaşlarım içime akıyordu, ağlasam biliyorum babam gibecekti o yüzden ağlayamıyorum, sabaha kadar hiç uyumamış sabah olana kadar babama sövmüştüm..

aradan 1 ay geçti beyler feleğim gibildi amk, tuğlaya gücüm ancak yetiyor, bazı ustalar daşşak geçiyor, spermken gelseydin niye geç kaldın diye.. inci ruhu vardı binler de ...
dedim giberim annemle bu ara telefon da konuşuyorduk beyler, telefon u aldım kaçtım odadan, annem e ağlıyordum beyler çalıştığım yerleri abartarak anlatıyorum, biran önce çağırsın beni diye, ama yok annemden ses yoktu beyler, ben karışamam babnın işine oğul dedi. gibi tutmuş bir şekilde hunharca ağladım beyler, ama bildiğiniz zütüm den ter aka aka çalışıyorum binler, bir çoğunuz babanızın taşakların da geziyordunuz sperm olarak


sonun da 3 ay bitiyor ve ben anneme, ve o sevmediğim gibik hocaların yanına, okuluma gidecektim, Çok sevdiğim Nevzat ögretmenimin de yanına gidecektim tabiki, bu azda olsa beni sakinleştiriyordu, birde bu inşaatdan kurtuluyordum ya o yetiyordu beyler herşeye..

3 ay boyunca anne sevgisin den mahrum kalmış, bir çocuk olarak o günler aklıma geldikçe bir tuhaf oldum beyler, benim için hiç iyi geçmedi ve hep bir yara olarak kaldı, bir çok şey gibi..

Sonun da yola koyulduk, ve sonun da annemin sevgi dolu kucagına ulaşmıştım beyler, baya bir sarıldım, baya bir de ağladım..

"Annem bir dur bakalım kocaman adam olmuşsun oğlum dedi ve 2 damla yaş aktı gözlerinden".

babam denilecek adam ise, al kavuştun annene bin ne tak yiyeceksen deyip, içeriye geçip oturdu..

Neyse beyler ne diyordum anam diyordum gariban anam benim, yoldan geldiğimiz için bize çorba pişirmiş babam denen bin ise benim hakkımı da içmişti, o günü aç olarak atlattım beyler, olsun anneme kavuşmuştum sonun da,
fazla uzatmayım beyler günlar ayları giberken aylar yılları giberken babam da beni gibiyordu , ve aradan 3 yıl geçmişti.. ve kız kardeşim dünyaya gelmişti, niye geldi ki bu bin şimdi, zaten bunu da sevmeyeceklerdi, buna da yazık olacaktı beyler..

hem fakiriz hem de 2 çocuk senin neyine yaram diyemiyor insan, belki 1 kere daha şansını denemek istemişti babam..
kız kardeşimin ismi ayşelerin, fatmaların çok olduğu zaman da, hilal konmuştu...

ama ben bu hilal i hiç sevmedim sevemedim beyler, çünkü bana hep yalnızlığımı hatırlattı, babamın ona şevkat dolu sarılışını imrenerek izlerdim, bilemezsiniz binler anlayamazsınız beni..

Hilal büyüyordu beyler, ve ben artık 10 yaşında yalnız bir hiç olarak, kayboluyordum herkesin arasın da, kimse gibine takmıyor kimse sevmiyor kimse de ilğilenmiyordu, bildiğin bin muamelesi yapıyorlardı bana, arkadaşlarım oyuna almazlardı beni bazen anama söverlerdi  ama anama sövenin gider anasının zütüne pandik atmayı da ihmal etmezdim,
"denemeyin sizde" Çünkü o beni tek seven insandı, ama nevzat hocam da vardı unutmayım onu..

Bu Nevzat hocanın neden beni bu kadar sevdiğine, hiç anlam veremedim beyler, öz babam dan daha çok seviyordu lan, öz babam bana bin derken adam bana oğlum diyordu, ama anama yan gözle bakamazdı baksaydı anasını giberdim, namusum a da düşkünümdür beyler..

ve ben zaman ilerledi okulu bıraktım, daha doğrusu okul beni bıraktı beyler babamdan ayrı inşaatta çalışmaya başladım, kazandığım para ile hem birikim yapıyorum hemde anama bakıyorum, alkol için babam denilecek halsiyetsiz oç Çoğu zaman parasını alkole kumara yatırırdı,

"Biz bu yüzden fakirdik beyler" 3 kuruş kazanırdı onuda alkol, kumar sigara ya yatırırdı..

Neyse babam denen oç bir akşam eve geldim hilale piskevüt verdi, ve sıraya bende geçtim bir bana baktı bir elindeki poşete baktı, elini poşetin içine soktu heyecanlanmıştım, yoksa bana da mı almıştı ?
poşetten elini çıkardı nah işareti yaparak sana da bu kaldı bin dedi, ananı gibiyim senin baba diyemedim rahmetli babaannemin bende emeği çok olduğu için, baba senin zütübü gibsin zenciler diye bildim, yok madem almadın niye hakaret ediyorsun oç..

beyler babam a artık ihtiyacım yoktu diye bilirim artık kendi paramı kazanıyordum, bir gün yine bu oç sarhoş gelmiş , ve annemi dövmüştü, beynimden vurulmuşa döndüm, sen nasıl döverdin oç deyip dürttüm bunu,  bu baktı benim ne diyon lan bin dedi..

baba yeter artık dedim yıllardır ne çektiğimiz senden dedim, ne çekiyorsunuz lan binler dedi, osbir mi çekiyorsunuz lan yoksa cenabet pünönünkler dedi, baba artık ya sen git yada biz gidelim dedim, bir an çıktı ağzımdan bana orada bir aduket çekti beyler ananı gibim, beynim de filler gibişmeye başladı, annem önüme geçti, anneme de vurdu ona vurduğunu görünce, sen kime vuruyorsun oç gibtir git derhal buradan dedim, sen kimi kovuyorsun bin dedi...
"Bu adam niye sürekli bin diyordu bana ".. düşünmem lazımdı bunu..

beyler annemi de aldım, oturma odasına gittik oturduk beraber ağlamaya başladık,"fakir olduğumuzdan başka oda yoktu zaten"odadan çıktığımız da kazma sapını elime almış babamın kafasına fırlatmıştım, hilal denen huur da babasının yanında idi, onuda gibe gibe öldürmeyi düşündüm, ama kız kardeşi olunca gibi kakmıyor du insanın,

Ben anneme annem bana sarılıyordu, bir yandan bu oç neden bana bin diyordu? onu düşünmeye başlamıştım, tam anneme.. anne bu ad...  kapıyı kıracak şekilde vuruyordu oç, aç lan şu kapıyı bin kurusu, onun bunun evladı demeye başladı..

dedim baba gibtir git artık uzak dur bizden, hilal denen huur baba tamam gel diordu babam ise ona 1 dak dur canım kızım diyordu.. oç a bak o halinde bile hilal denen huurya canım kızım diyordu..

"hilal e ettiğim küfürler ona olan sinirimden dolayı beyler"..

baktım bu oç kapıyı kıracak "yok zengin olsak gibseler açmam kapıyı ama fakiriz amk" kapı kırılmasın diye açtım , kapıyı açmamla  klagib bir sol dirsek yedim sanırım burnum kanıyordu ve yere düşmüştüm. ciger boşluğuma çıkardığı 3-4 tekmeyle nefesimi kesmeyi başarıyordu."bu oç böyle dövüşmeyi nereden ögrendi?" daha sonra eğilip elmacık kemiklerime 4-5 yumruk daha çıkarttı. gibime ve taşaklarıma çıkarttığı son tekmeden sonra ayağa kalkacak halim yoktu.
bir süre beni rahat bırakması için ölü taklidi yapmayı denedim. fakat yememiş olacak ki tekmelemeye devam etti.
tamamen pestilimin çıktığından emin olunca senin gibi adamın kalıbını gibiyim Dedi.. Ananı da al gibtir git lan "bin" dedi..

Yeter lan oç diye bildim sadece tekrardan ağzıma yediğim yumruk beni baya bir sersemletmişti ,yine soramadım amk niye bana bin diyorsun diye..

beyler ama hiç zütümü kaldırmıyorsunuz.. up layın rezerve alın şukulayın amk..

Kış günü amk nereye gidecektik dedim, banane lan yaram gibtir git dedi, anamıda aldım evden çıktık beyler hilal huursu babamla kalmıştı, onu gibsemiydim? diye düşündüm, ama kız kardeşimdi, yapamazdım, lakin çok zoruma gitmişti bu yaptığı..
bizimle gelmesi lazımdı o oçu orada tek bırakmamız lazım kıymetimizi bilmesi gerekirdi..

Beyler gidecek yer düşünürken "Nevzat" Hocam geldi aklıma, gitsemiydim ki kabul edermiydi? bizi anam ile beni..

daha sonra sağ da solda dedi kodu çıkmasın diye gitmedim beyler, babamın küçük kardeşi rıfat amcamın kapısını çaldım lakin o bin de evde yoktu, rıfat amcam pünönünkin tekiydi beyler, sonradan düşündüm de bu huur çocuklarının sülalesi böyleydi..

ama babam bana niye bin diyordu ? hala aklım da unutmadım bunu..

annem dedi gel babam gile gidek diye anne sus ölmüş ebemin dişlerini gibtirme bana ben o dedem denen binin yanına gitmem dedim.. Annem de peki oğlum dedi, ve o soguk da o dipi de "köyde yaşayan binler bilir dipiyi " büyük amcam olan remzi amcamın kapısını çaldım, bu oç almıştı bizi içerisi iyi birisiydi, küçükken baba demişliğim çoktu bu adama..
birden kafam da sorular birleşiyordu beyler..
Remzi amcama baba diyordum küçükken " babam bana bin diyordu" anneme bunu soracaktım, lakin fırsat olmadı, çünkü remzi denen oç bügün misafirliğe gideceğiz bugün kabul edemeyiz dediler...

Sizin ben dıbına koyim oç bir de baba dedim lan sana dedim.. o da bana mı sordun yaram, baba derken dedi.. "adam haklıydı beyler"..ona sormadım.. ama içimdeki ekgib olan baba sevgisi dışarı yansıyordu o zamanlar..

beyler o kış günü daha gidecek yerimiz yoktu, anneme nevzat hocayı sorsamıydım ? tanıyormuydu aceba , kabul edermiydi oraya gitmeyi, dedikoduya yer vermemek için hiç açmadım o konuyu, beyler bildiğiniz ineklerin olduğu bir ahır a girdik, içi boştu terk edilmişti yani, orada sabaha kadar birbirimize sarılarak uyumaya çalıştık, ben hiç üşümüyordum beyler annemin sıcaklığı beni ısıtoyrdu..

Yarın sabah oldu ve artık köyümüzden gitme vakti gelmişti, şehire gidecek orada hayata tutunmaya başlayacaktık beyler, bir müddet gittikten sonra arkamı döndüm o züt kadar köy e hepinizin dıbına koyim, huur çocukları, öncelikle senin dıbına koyim baba dedim bir an annemin yanımda olduğunu o sözün onu gibtiğimi düşünememiştim, orada kendimi gibip öldüresim geldi, neyse beyler ben küfürü mü ettim baktım köyden bize doğru gelenler vardı koşarak duydulardı herhalde hemencecik oradan koşarak uzaklaştık panpalar..

7 yaşımda ki o binalar ve insanlar gibi kalabalık şehire gelmiştik beyler, annem ile ben sokaklarda geziyor kalacak bir yer, yiyecek bir yemek arıyorduk, cüzdanımda  bir miktar para vardı,"zor günler için saklamıştım, bilirsiniz böyle zekiliklerim vardır", ama oda bizi fazla idare etmezdi, Fakir olduğumuz için, annemin kolunda bilezikler yoktu, evlendiği zaman varmış ama oç babam onların hepsini kumara ve içkiye yatırmış ve sonun da üçün birini almıştı..

Nevzat hocam ne yapıyordu aceba, oda beni düşünüyormuydu?

Neyse beyler ben otomotiv sektörün de bir kişinin yanın da işe başladım, "kış olduğu için inşaat sektörü durmuştu"...

Onun için geçinmemiz için benim çalışmam lazımdı, bir ev kiralamış, bir yatak 3-5 tabak canak felan almıştık işte, zaten ev 1+1 gibi bir şeydi, yakacak odun yakacak sobayı ev sahibi hediye etmişti, çok iyi insandı, iyi olmasa niye hediye etsin ki demi beyler..

Artık hayatın zorlukları ile baş başa kalmıştım beyler, bende bir baba gibi ev geçinidiyordum, haftalık 100 tl alıyordum, annem de temizlik işine çıkıyor geldiğin de çok yoruluyorum oğlum diye dert yanıyordu bana, dayan ben gariban anam çilekeş anam seni saraylarda yaşatacam diyordum, ama buna benim bile inanmaya gücüm yetmezken annemin "gibtir"demesini beklememek elde değildi..

aceba babam denen oç ve kız kardeşim olan hilal huursu ne yapıyordu ?
bu arada da annem ve babam ayrı olduğu için babam kimi gibiyordu ?hilal ? yok o huur kızına kıyıp da gibemezdi, hadi onu geçtim annem ???
Nevzat hocam niye bu kadar çok aklıma geliyordu ki anlamış değilim beyler... ne zaman annemi ansam saygı deger hocam aklıma geliyordu, artık kıllanmaya başlamıştım, ve içten içe sövmek istiyordum o huur çocuguna da ama yapamıyordum, babam olsa çok iyi olurdu ama o benim babam değildi beyler..

konuyu dagıtmayım, işlerimiz çok iyi gidiyordu ve patronum maaşıma zam yapmıştıi benim de durumumu bildiği için çokça yardım ediyordu patronum metin abi...

metin abi diyordum metin abi bir gün ben evde yokken bize gelmiş, ve ben eve geldiğim de annem ile tekli sayıla bilecek bir koltuk da beraber oturuyorlardı, ne geziyordu bu oç şimdi bizim evde?

Beyler işten çıktım eve gidiyorum 1-2 saate yazarım boşa beklemeyin..

Bu hayatım bugün bitecek yani bazıları gibi sürdürmeye devam etmem Bilginize

Beyler annem ile göz göze geldik bir açıklama yapmasını bekliyordum, oğlum diye bildi sadece, metin abi ise pic dedi anani gibim bu da pic dedi bana bu nereden biliyordu benim pic olduğu mu ?
babam ile bir alakası ola bilirmiydi? Fazla uzatmadan açıklama yapın bana dedim..
Beyler düşünün ananiz bir adam ile ayni evde ve benim pgibolojimı düşünün,
Beni karşılarına aldılar ve metin abin sana bir yardım da bulunmak istiyordu, bu yardımı bana Nevzat hocam bile yapmamış ken metin abi kimdi amk ?

Neyse beyler metin abi bana bir miktar yani daha doğrusu şimdinin parası ile 25 bin TL civarında da bir para verip sermaye yapmamı istemişti, peki annem karşılığında ne vermişti ?
annem ne verdi sana oc dedim, bir bardak çay verdi dedi.. Düşünün kendini verse sermayesini verecek herhalde pic..

Beyler metin abi den parayi aldim otomotiv sektorune bende adim attim bu genc yasim da islerim her bir gun daha iyi oluyordu aradan 1 sene gecti ve oturdugumuz evden tasinip, o yuksek binalardan bir daire satin almistim,
Annem de temizlik yaptığı için geçimimiz her bir geçen gün daha iyiye gidiyordu,

Finale doğru gidiyoruz beyler... up up yapın gotumu kaldırın. .

Evet beyler babam denen oc ne yapiyordu aceba?yya kız kardeşim olacak huur hilal ? Onları pek gibime takiyorum çünkü gelirlerse kazandığım parayi da kumarda harcaya bilirdi, beyler Nevzat hocami ozlemistim, nedense bu adamı yıllardır unutamadim..

Beyler dükkanı açtım sabah, 3 katlı idi dükkanı mız ilk kat giriş ikinci kat ofis üçüncü kat ise depo yatak odası gibi bir yerde vardı, baktım dükkan da yolunda gitmeyen bir şeyler vardı bir terslik vardı, katları çıktım aceba metin abi yine şu yelloz karısı ile kavga mi etmiş burada mi yatmisti?

"Karasından istesem verirmiydi metin abinin zütü? "
Vermedi o yüzden gibtir edin...

Beyler üçüncü katta yatak odasına bir baktım, sarı saçlı bi huur yatiyordu yanında ise bizim oc metin abi idi..
öksürük piskirik yaparak bunları uyandırdım ama karı da çok güzel got vardi beyler..

ve işte final beyler bunu up layin sukulayin gotumu kaldırın..

Nevzat hocaya olan özlemimi biliyorsunuz, onu gormeye gitmem gerektigini dusundum beyler ve yıllardır gormedigim oc babam ve yıllardır bizi aramayan kız kardeşim denen huur hilali de göre bilecektim, bunu annem e de söyledim oğlum Nevzat hoca kim dedi ?
" aceba gerçekler ortaya çıkacak diye bilmemezlige mi vuruyor, hedef mi sasirtiyordu?"

Annemin o sorusuna babam demek geldi içimden ama diyemedim amk, ogretmenim diye bildim sadece, babam denen oc aceba bizi ozlemismiydi?
ve yıllardir kafamın içini kemiren pic sözünü soracaktım bu sefer sormalıydim..

Atladım arabaya gittim anami aldım, anam artık fakir değildi beyler, kolunda bilezikler filimler deki şehirli karilar gibi giyinmeye başladı, ve saçlarına manikür pedikur vb gibi şeyler yaptirmaya başlamıştı, her şey metin abi den sonra böyle olmaya başladı ayrıca onu Anama soracaktım, unutmayalim..

Köye gitmiştim beyler o got kadar olan Köy biraz büyümüş, nüfus u artmıştı. Demek ki boş .duurmamis oclar gibismis, nüfus gelişmesine fayda da bulunuyorlardi, beyler babam denen oc un yanına gittim ilk baş, anam da yanim da, kapının önüne Lüküs bir araba yanasinca hilal denen huur hemen kapıya çıktı büyümüştu ama göğüsleri zütü başı da yerindeydi, kız kardeşim olmasa hallenir gibi kaldırır, gibmeye calisirdim, izlediğim ferre lerden Bunu ogrenmistim.
Bu huur baktı arabadan ben ve yıllar önce ki gariban anam inmiş, bizi görünce abi anneee diye bağıra bağıra geldi, buna gelişine bir aduket çektim beyler öyle böyle değil, pic yeni mi aklına gelmiştik?
Bunu gören oc babam koşarak ve bağırarak geliyor piiicccccc diye bana bagiriyor kızım canım kızım diye de ekliyordu canı kızına kiyamiyordu,oc yıllardır görmedin beni..!! hala pic ne amk sadece oğlum desen de yeterliydi..

Bu huur çocuğuna sensin pic amin feryadi doğduğum günden belli pic deyip deyip duruyorsun, niye öyle diyorsun yok mu lan benim babam dedim, ne pic deyip deyip duruyorsun deyince, bu bir afalladi, bana doğru baka kaldı.  oda ne amk ?

babam denen oc un karsisindan yani benim arkamdan birisi geliyordu, Gölgesini göre bildim tam Nev. .. diyecektim ki kafam a sert bir cisimle vurulmuştü beyler, *  *  *

Gözlerimi açtığım da ben çıplak bir şekilde yatağa baglanmistim, Noluyor du amk?? baba oc sun baba, desem de gotume elindeki kırbaç la şlap şlap vuruyor, ilk baş acı çeksemde, sonradan zevk çılaklari atiyordum,  Nevzat hoca bile çıplak ti babam denen oc ise elin de kırbaç la geziyordu, Hilal denen huur yaşı küçük olduğu için "çocuk ferresina karsiyiz"
Anneler de kutsaldir picler suçsuz kadının günahıni almayalım. .

evet beyler beni yatağa başlamışlardı, arkama Nevzat hoca geçmiş malafatakul u benim got deliğine sürtuyor, hazır ol "pic" dedi hocam sende mi? Babam gibi gördüğüm adam da bana pic demişti. Senin de amina koyim Nevzat hoca, sende ocsun dedim, dememle kremsiz bir şekilde benim arkaya sokması bir oldu anasını gibiyim, gözümde Çakan  şimşekleri görmeniz lazımdı, kafamın içinde  filler gibişiyordu, bu arada da babam denen oc kah bana kah Nevzat hocaya, elindeki kırbaç la vuruyor, hadi hadi diye haykiriyordu, beyler kırbaç i yemesiyle Nevzat hoca da daha sert ve daha hızlı git gel yapmaya başladı, ve bir müddet sonra ikimizde hunharca bosalmisdik beyler...

Troll u bitireyim benim hikayem de bir tek ben trol yaparım giberim...

Dönelim hikayeye..

Nevzat hocaya olan aşkım neydi lan benim? neydi? Niye unutamamisim bu adamı yıllarca?
 ve babam bana niye pic diyordu?

Babam bana doğru bakıyor Nevzat hoca gelmişti,vve anlatmaya başladılar
Beyler Nevzat hoca beni çöp konteynerin de bulup, benimle ortalama ayni gunlerde ölen bebegin yerine evlatlik alan, yani beni doğurmayan ama bana analık yapan yüce insana vermişti..

Babamın ise 7 ay gelmemesinin sebebi ise beni evladı olarak gormemisti, daha dogrusu evladini gormeye gelmisti ama benim onun yerine gecmem den korkuyordu o yuzden di bu hakaretler o sebep dendi bütün hersey... ve bu yüzden sürekli bana pic diyordu bunu daha sonradan öğrendim beyler öğün annemle köye gitmiştik ve ben herseyi ogrenmistim..

-The End- #Gençler hikayelerin devamı gelmesi size bağlı siz isterseniz hikaye paylaşımları'da artar. #
Önceki
Sonraki »

1 yorum:

yorum
29 Mayıs 2016 13:32 ×

Devamı gelsin

Tebrikler Kardeşim Dağın Yaşlı Adamı Adamın Dibisin :D
Cevap
avatar

DönüştürDönüştür İfadeİfade