Facebook Sayfa İsmi Değiştirme / +100 -2015 ~ Deepweb,2018,illuminati,korku,hikaye,cin,hack,credit,card,uzaylı,aog


İnci Sözlük yazarı ve AOG Üyesi |Tugay Sr.| Bilginin arasında jupitere kadar koşanların arasına hoş geldin.Artık başımdan geçen ibretlik/komik anıları Başıma geldi menüsünden okuyabilirsin.

Facebook Sayfa İsmi Değiştirme / +100 -2015



Bildiğiniz üzere Facebook'ta sayfa açınca belli bir beğeni üzeri sayfa adı değiştirilmiyordu biraz araştırdıktan sonra buldum bunu  ve ilk defa paylaşıyorum buyrun ;

Aşama Bir ; Proxy Ayarlarına Girin ,adrese 83.111.172.202 yazın Yanındaki yere 3128 yazın,
Aşama İki ; sayfaya gelin sayfa ayarlarına tıklayın orada sayfa çevirisi var en altlarda ona tıklayın japoncaı seçin , japoncanın içine yeni sayfa ismi ve sonuna ? bunu koyarak yapın ve değişikleri kaydedin .
Aşama Üç ; Yerel İşletmeyi Seçin yanındaki farketmez.
Aşama 4 ; faceyi en alttan japonca yapın ve adresi seçin oraya antalya turkey yazın onun altınada antalya turkeyi seçin , posta kodunu 00000 yapın.
SON AŞAMA ; FACEYİ TEKRAR TÜRKÇE YAPIN .
Önceki
Sonraki »

1 yorum:

yorum
Unknown
admin
15 Ekim 2015 10:48 ×

Ben facebook sayfamın İsmini Deyiştiremiyorum sanırım eskiden oluyordu.
kuaför koltukları imalatı yaptığımız http://www.saloonstyles.com.tr web sitemin facebook sayfa ismini düzeltemedim

Tebrikler Kardeşim Unknown Adamın Dibisin :D
Cevap
avatar

DönüştürDönüştür İfadeİfade